Kontakta oss

Kolla in våra infosidor först!

Vi vill att du som kund enkelt och snabbt ska kunna komma i kontakt med oss om du har frågor eller annat att säga. Men det finns mycket som lätt och snabbt kan lösas på egen hand. Innan du ringer eller skriver ber vi därför att du tar en närmare titt på infosidorna inom vårt  Infocenter. Kontrollera också Vanliga frågor. Där hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder.

Och ... kolla in ”Min sida”!

Här kan du enkelt och snabbt få en lättöverskådlig överblick av statusen och Track & Trace för dina beställningar, se tidigare köp, ändra dina personuppgifter och adresser och även kontakta vår kundtjänst. När du klickar på ”Min sida” hittar du en meny som leder dig vidare till de olika funktionerna.

Hur kontaktar du oss?

Det enklaste sättet att komma i kontakt med oss är genom vårt supportsystem. Skapa ett ärende hos vår kundtjänst genom att klicka på Kundtjänst under ”Min sida”. Du måste vara inloggad för att skapa ett meddelande.

Vi kommer alltid att svara på förfrågningar inom 24 timmar på vardagar, men oftast mycket snabbare. Tänk på att noggrant välja vilken kategori du vill registrera din förfrågan i nedan, eftersom det ger den snabbaste svarstiden.

Kundtelefon:

Vi är tillgängliga på telefon 010-884 88 59 måndag till torsdag kl. 10:00–16:00 och fredag kl. 10:00–15:00.
Lördag, söndag och helgdagar är telefonsupporten stängd.

Vi rekommenderar att du upprättar en förfrågan till vår kundtjänst genom att klicka på Kundtjänst under ”Min sida” i stället för att ringa, eftersom detta kommer att säkerställa den bästa och mest korrekta servicen.