Se om våra infosidor kan vara till hjälp först.

Vi vill att du som kund enkelt och snabbt ska kunna komma i kontakt med oss om du har frågor eller annat att säga. Men det finns mycket som lätt och snabbt kan lösas på egen hand. Innan du ringer eller skriver ber vi därför att du tar en närmare titt på infosidorna inom vårt kundecenter. Kontrollera också Vanliga frågor. Där hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder.

På "Min Sida" kan du enkelt och snabbt få en överblick av statusen och Track & Trace för dina beställningar, se tidigare köp, ändra dina personuppgifter och adresser och även kontakta vår kundtjänst. När du klickar på ”Min sida” hittar du en meny som leder dig vidare till de olika funktionerna.

Chatbot

Säg hej till våran chatbot «Rosie»

Rosie är vår virtuella kollega och hon är tillgänlig dygnet runt, hela året.

Hon kan hjälpa dig med många frågor som du har om till exempel köpsprocessen, spårning av paket, frågor relaterade till våra användarvillkor och mycket mer.

Rosie är just nu under upplärning, men blir duktigare och duktigare för varje dag! Hon är inte så förtjust i långa avhandlingar, så det är bäst att fråga henne direkt om det du undrar över.

Har du något tips eller förslag på vad som kan hjälpa oss med vidareutveckling. Kontakta gärna kundtjänst.

Hur kontaktar du oss?

Det enklaste sättet att komma i kontakt med oss är genom vårt supportsystem. Skapa ett ärende hos vår kundtjänst genom att klicka på Kundtjänst under ”Min sida”. Du måste vara inloggad för att skapa ett meddelande.

Vi kommer alltid att svara på förfrågningar inom 24 timmar på vardagar, men oftast mycket snabbare. Tänk på att noggrant välja vilken kategori du vill registrera din förfrågan i nedan, eftersom det ger den snabbaste svarstiden.

Kundtelefon

Vi är tillgängliga på telefon 010-884 88 59 måndag till torsdag kl. 10:00–16:00 och fredag kl. 10:00–15:00. Lördag, söndag och helgdagar är telefonsupporten stängd.

Vi rekommenderar att du upprättar en förfrågan till vår kundtjänst genom att klicka på Kundtjänst under ”Min sida” i stället för att ringa, eftersom detta kommer att säkerställa den bästa och mest korrekta servicen.

Returadress:

Cocopanda.se
Bordsvägen 3
558 10 Jönköping

Postadress:

Cocopanda Sweden AB
Svetsarvägen 15 2tr
171 41 Solna